loading...
ياسهاي وحشي جنوب شرق كرمان2
ياسهاي وحشي جنوب شرق كرمان2 بازدید : 7 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟

خانه اش ویران باد!

من اگر ما نشوم، تنـــــــــــــهایم...

تو اگر ما نشوی، خویشــــــــتنی...

* متن کامل شعر در ادامه مطلب*

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟

 

خانه اش ویران باد!

 

من اگر ما نشوم، تنـــــــــــــهایم...

 

تو اگر ما نشوی، خویشــــــــتنی...

از کجا که من و تو

 

شور یکپارچگی را در شرق

باز برپا نکنیم؟

از کجا که من و تو

مشت رسوایان را وا نکنیم؟

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی

همه برمی خیزند

من اگر بنشینم

تو اگر بنشینی

چه کسی برخیزد؟

چه کسی با دشمن بستیزد؟

چه کسی پنجه در پنجه ی هر دشمن ِ دون آویزد؟

دشت ها نام تو را می گویند...

کوه ها شعر مرا می خوانند...

کوه باید شد و ماند!

دشت باید شد و خواند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 2,389
  • کدهای اختصاصی